Zastosowanie karteczek biurowych

Efektywność pracy w biurze uzależniona jest w dużej mierze od dobrej organizacji miejsca pracy. Na odpowiednią organizację składają się zarówno sprzęty elektroniczne, jak i artykuły biurowej. Jakie artykuły papiernicze warto mieć we własnym biurze, aby podnieść efektywność pracy wśród pracowników?

Rodzaje karteczek samoprzylepnych

podajnik-z-karteczkami

Na rynku artykułów papierniczych dostępne są różne rodzaje karteczek biurowych, zróżnicowanych pod względem wielkości, koloru czy liczby sztuk w kostce. Możemy kupić również karteczki biurowe samoprzylepne oraz bez kleju. Pierwszy rodzaj karteczek jest wygodny w sytuacji, gdy chcemy opisać dokumenty czy teczki oraz wykonać szybką notatkę i przykleić ją w widocznym miejscu. Samoprzylepne karteczki są rozwiązaniem stosowanym zdecydowanie częściej, zwłaszcza ze względu na możliwość ich późniejszego łatwego wyeksponowania. Karteczki bez kleju mogą służyć do tworzenia list zakupów, zapisywania informacji czy nauki do egzaminu lub sprawdzianu.

Przeznaczenie karteczek

Karteczki biurowe posiadają szerokie zastosowanie zarówno w biurze, jak i w domu. Pełnią funkcję przypomnienia o ważnych spotkaniach czy zadaniach do wykonania, organizują pracę w biurze. Ze względu na zastosowanie do ich produkcji żywych kolorów, z łatwością można je zauważyć na biurku, monitorze czy tablicy. Istnieje możliwość ich wielokrotnego przyklejania i odklejania i przenoszenia w inne miejsce.